Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Mam wrażenie, że Codemasters wraz z EA nie chcieli stworzyć tej gry. Po prostu skopiowali rzeczy z Grid’a [2019] i dodali kilka nowych rzeczy jak menu, nowe tory itp. Ale jeśli ktoś nie zagrał w poprzednią część to dla tej osoby to wszystko to będzie zupełnie nowe. Jednak gra wzbudziła we mnie mieszane odczucia podczas grania i nie zachęcała do grania w owy produkt dalej.
-Różnorodność trybów rozgrywek (zwykły wyścig, wyścig z czasem, drift, multiklasowy wyścig itd.)
-Ogromna ilość aut i tras wyścigowych (trasy są fikcyjne jak i prawdziwe)
-Różnorodne warunki pogodowe, które również wpływają na zachowanie auta
-AI zwraca uwagę na naszą obecność na torze
-Prosty i arcade'owy model jazdy (jeśli komuś to nie odpowiada to można dać to jako minus i odjąć z oceny końcowej 0.5)
-Rozbudowane powtórki
-Cross-Platform
-Dźwięki aut, otoczenia jak i soundtrack
-Prosty tuning przed wyścigiem
-Dużo kamer do jazdy
-Grafika
-Możliwość wybrania swojego "Nemesis" i nim może też być twój teammate
-Model zniszczeń, który mógł być lepszy
-AI ma swoje wady, a mianowicie często popełnia głupie błędy (np. jedzie w linii prostej, nie ma żadnego zakrętu ale bot i tak zarzuci ręcznym i obraca go o 270 stopni) oraz boty są łatwe nawet na najwyższym poziomie trudności (średniozaawansowany poradzi sobie z nimi bez problemu)
-Multiplayer mógł być bardziej rozbudowany
-Nie czuć różnicy między samochodem z napędem na przód, na tył i na cztery koła